Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки
щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання
1.Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
2.Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3.Учні мають бути активним у власному навчанні;
4.Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: змісті, процесі, навчальному середовищі, результатах.
1.Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
2.Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
3.Учні мають бути активним у власному навчанні;
4.Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: змісті, процесі, навчальному середовищі, результатах.
Немає коментарів:
Дописати коментар